polystyrene, polyurethane infurmazione industria di schiuma, polyolefin

Schiuma plastica

Styrofoam hè un tipu di plastica ottenuta da metudi fisichi o chimichi per generà strutture microcellulari in u plasticu.Stu plasticu hà i vantaghji di u pesu ligeru, l'insulazione termica, u buffering, l'insulazione, a prutezzione di corrosione è u prezzu bassu.Quasi tutti i plastichi termoplastici è termoplastici ponu esse fatti in spuma.Schiuma cumuni sò polistirene, poliuretano è poliolefina.

Introduzione à u polipropilene spumante

U polipropilene spumante (polipropilene spumante) hè un tipu di plastica spumosa fatta di resina di polipropilene.In cunfrontu cù i plastichi spumati cumunimenti usati, u polipropilene spumante hà assai vantaghji.

Attualmente, i pruduttori di materie prime di polipropilene di alta forza di fusione includenu Basell, Borealis, Dow Chemical, Samsung, ExxonMobil è cusì.I pruduttori di a tecnulugia di schiuma di polipropilene include JSP, Kaneka, BASF è Berstorff.Parechje istituzioni di ricerca domestica anu fattu assai ricerche nantu à u prucessu di schiuma, è certi pruduttori anu ancu realizatu a produzzione industriale, cum'è Zhenhai Oil Refinery, Yanshan Petrochemical Resin Research Institute, Wuhan Futia, etc., ma ci hè sempre un grande gap in u pruduttu qualità paragunatu cù i paesi stranieri.

U campu di applicazione di polipropilene spumosu

1. Imballaggi alimentari

U polipropilene spumatu hà una bona degradabilità è resistenza à l'oliu, chì li dà un vantaghju distintu annantu à u polu di polistirene espansu refrattariu in u mercatu di imballaggi unicu.

2. Conservazione di u calore

U materiale di polipropilene in schiuma hè un novu tipu di materiale d'insulazione termale cù una forte resistenza à a temperatura.Di solitu pò sustene a temperatura di -40 ℃ ~ 110 ℃, è pò sustene a temperatura alta di 130 ℃ per un cortu tempu.

3. L'industria di l'automobile

In l'ultimi anni, l'applicazione di materiale di polipropilene spumosu in l'industria di l'automobile hè stata in espansione, chì pò riduce assai u pesu di e vitture è risparmià u cunsumu di carburante.

4. Cantieri di custruzzione

Materiale di prutezzione impermeabile, materiale tampone di pavimentu, materiale d'insulazione di muru esternu

5. Imballaggio elettronicu

6. Imballaggio buffer

7. Articuli sportivi

8.Giochi

Per risponde à a dumanda di u mercatu, Hangzhou Fuyang D&T Co., Ltd secondu e diverse esigenze di u mercatu, a produzzione di una varietà di diverse macchine di taglio di schiuma, principarmenti aduprate per taglià diverse macchine di vibrazione di schiuma molle, macchina di coltelli d'anellu, taglio di schiuma dura di tavola. è a mità di macchina di filu di schiuma dura, è ancu per tagliàcutter EPS.


Tempu di post: 13-Jan-2023