PROPRIETÀ DI EPE FOAM È METU DI TRATTamentu

A schiuma EPE, o schiuma di polietilene espanso, hè unu di i plastichi più utilizati in a produzzione.Chì ghjèschiuma di polietilene?Hè una resina termoplastica, chì significa chì pò esse funnuta da u riscaldamentu è rinfriscà per furmà diverse forme è oggetti.

A schiuma EPE hè un plastica innocu è ùn hà nè gustu nè odore.

Hè un materiale assai populari per l'imballaggio di merchenzie, postu chì hè ligeru in pesu è flessibile.Hà a capacità di assorbe u scossa è furnisce un bonu cushioning à l'uggetti delicati.

EPE hà un altu rapportu pesu à forza è alta resistenza termica.Pò esse riscaldatu è funnutu parechje volte, è riformatu in altri oggetti novi per via di l'altu intervallu di temperatura di schiuma EPE.

A scuma EPE hè resistente à l'acqua, l'olii è parechji sustanzi chimichi.Hè ancu un materiale insulating assai bonu.EPE hè dispunibule in diverse densità, secondu a so applicazione o u scopu.

Cumu hè fatta a schiuma EPE?

Cum'è a maiò parte di i tipi di schiuma, cum'è a schiuma di polipropilene espansa (spuma EPP), u polietilene espanso (schiuma EPE), hè fabricata da l'applicazione di alta pressione, calore, è ancu un agentu di soffiu in una camera pressurizzata chjamata autoclave.

U materiale di polietilene spumante fusu hè poi fattu in picculi perle di plastica in una macchina chì usa l'acqua per rinfriscà è furmà e perle.

I perle di plastica risultanti sò aduprate cum'è materiale d'alimentazione è injected in stampi specializati sottu u calore è a pressione alta per furzà e perle à fonde è piglià a forma di u moldu.

U prucessu di fabricazione di schiuma EPE hè abbastanza simplice, è soprattuttu implica l'usu di alte temperature è pressioni in un cuntainer sigillatu è pressurizatu.

U materiale EPE rimanente chì hè in forma di perle o pezzi difettu, o ancu materiale chì hà infiltratu à traversu u materiale, pò esse recullatu è alimentatu in a macchina per pruduce pezzi novi sanu.

Questu hè cumu fà a spuma di polietilene è hè u principiu daretu à u riciclamentu di u materiale di schiuma EPE.

Cumu hè trattatu l'EPE?

EPE hè di solitu trattatu da taglio.È di solitu, i clienti necessitanu a schiuma EPE per esse persunalizata à una certa dimensione è forma.Questu puderia esse quandu anu bisognu à imballà strettu qualchi oggetti è l'EPE deve esse tagliatu in a forma di l'ughjettu.

Per a macchina di taglio, hà bisognu di una lama rotante o di una sega per tagliate forme speciali.O se i clienti piace à esse una foglia simplice, hà bisognu di Blade Horizontale o Verticale per tagliate.

Stu cutter horizontale puderia tagliate a schiuma EPE da blocchi à foglia EPE per u pacchettu.

QuestuMacchina da taglio a lama rotante CNCpuderia taglià u bloccu di schiuma in rotulu EPE è tubi cù u metudu di taglio di linea curva.Basta à fà un disegnu cum'è ciò chì vulete tagliate in l'urdinatore, dopu operate u nostru armadiu di cuntrollu.Allora a macchina finisce automaticamente u taglio dopu avè operatu a macchina


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022