Applicazioni di tagliatore di schiuma EPS XPS D&T Hot Wire in vari campi

Quasi tuttu pò esse tagliatu da u polistirene espansu - schiuma EPS è polistirene extrusionatu - schiuma XPS.Alcune di l'applicazioni più cumuni di e macchine di taglio di schiuma CNC sò classificate cum'è seguita:

Lettere è Forme 3D: Quante volte avete scontru u prublema di fà logu 3D cumplessu?Tutti i metudi cunnisciuti parenu inappropriati o troppu caru?Un cutter di schiuma CNC di filu riscaldante pò fà quasi tuttu, lettere, candele, tappi, palle, spirali, ghjoculi di custruzzione per i zitelli è più.

Elementi architettonici: I dettagli architettonici di polistirolo (moldi, cime, balaustre, trapezoidi, tappi di balaustra, balaustra) cuparti di maglia di rinforzu è stucco, per via di u so pesu ligeru, facilità di assemblamentu, alta precisione è prezzu bassu, li facenu assai populari, questu hè ciò chì hè. daretu à u cutter di schiuma.

Isolamentu di u Muru Esternu: Avete bisognu di un tagliatore di schiuma CNC in un situ di custruzzione?Iè, perchè hè u megliu modu per preparà l'insulazione di u muru esterno in situ, risparmiendu u tempu di travagliu è un insulamentu d'alta qualità.

Bazaar, teatru è decorazione di casinò: Se visitate u Foam Show, truverete assai disinni di cabine simplici fatti cù cutters di schiuma.Quandu si tratta di custruisce cabine di fiera cummerciale è decorazioni di filmu o di teatru, poche macchine sò più utili cà un tagliatore di schiuma CNC.A so rapidità è a precisione di taglio permettenu à ogni scena è u disignu di scena per esse fattu in pocu tempu senza spendeMacchina di taglio di schiuma CNC a filu caldu
Movie Dress Up Props: Sè vo aduprate più puntelli per effetti scripted in l'era di i video brevi, un CNC Foam Hot Wire Cutter vi darà l'attrezzi chì avete bisognu per piglià i vostri ambienti tematichi, puntelli persunalizati è disinni à u prossimu livellu. U livellu criativu assicura chì ùn site più chjusu in u prucessu di produzzione.Cuncepisce digitalmente o scansa in 3D ogni ughjettu è e vostre idee seranu trasfurmate in scene di filmu è TV più grande, più precise è più realisti chè mai.

A macchina di taglio di schiuma CNC, cunnisciuta ancu com'è tagliatrice di schiuma di filu di riscaldamentu elettricu, pò esse aduprata per u tagliu di materiale è a fabbricazione di stampi 3D di schiuma di polistirene (EPS), schiuma di plastica di polipropilene (EPP), tavola estrusa XPS.

A serie D&T Hot Wire Contour Cutter hè una macchina di taglio speciale chì hè per forme cumplesse di prudutti EPS.Stu tipu di cutter hà una o parechje linee di taglio per diverse richieste di produzzione.

Tutte e macchine sò guidate da u straordinariu software di prufilu D&T, chì accelera u prucessu di cuncepimentu è permette à l'operatore di ottene u megliu rendimentu da u bloccu di schiuma.

Hot Wire Contour Cutter hà un sistema di sicurezza perfettu per prevene accidenti. Include: Tutti i mutori si fermanu quandu e porte di sicurezza sò aperte; Buttuni d'esigenza in a macchina è in a scatula di cuntrollu impediscenu accidenti


Tempu di Postu: Feb-17-2023