A nostra cumpagnia di participà à u 2015 China Shanghai International Polyurethane Exhibition

Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma, Ministeru di u Cummerciu, Ministeru di l'Industria è Tecnulugia di l'Informazione, Ministeru di a Scienza è Tecnulugia, Ministeru di l'Educazione, Accademia Cinese di Scienze, Accademia Cinese di Ingegneria, Cunsigliu Chine per a Promozione di u Cummerciu Internaziunale, Guvernu Populari Municipale di Shanghai , China Machinery Industry Federation, Shanghai Donghaolan International Service Trade (Group) Co., Ltd A cumpagnia, Shanghai Municipal Commission of Planning Economy and Information Technology, è Sihai Exhibition (Shanghai) Co., Ltd. l'industria di fabricazione di l'equipaggiu, chì si tinia in Shanghai ogni Novembre.U 2015 China Shanghai International Polyurethane Exhibition (in seguitu chjamatu "Fiera di l'Industria") hè stata tenuta in u Centru Naziunale di Cunvenzione è Exhibition di China (Shanghai) da u 3 à u 7 di nuvembre. L'Esposizione Internaziunale di Poliuretanu hè una di l'attività principali di l'Industria Internaziunale Chine. Fiera.unu.

Dapoi u so principiu in u 1999, u CIIF hà sviluppatu in a certificazione di a Federazione Internaziunale di Esposizioni (UFI) dopu à 15 anni di sviluppu è innuvazione per mezu di marketization, specialization, internationalization, and branding operations.L'influente mostra internaziunale di marca industriale hè una finestra impurtante è una piattaforma di scambiu ecunomica è di cooperazione per l'industria cinese.

U CIIF hè diventatu un avvenimentu internaziunale di l'industria creativa industriale cù una vasta influenza in l'industria internaziunale, i guverni à tutti i livelli è l'innuvazione industriale.In cunfrontu cù mostre precedenti, sta mostra hà un tema prominente, serve strategie di sviluppu naziunale, eredite una cultura tradiziunale eccellente, prumove l'integrazione transfrontaliera di formati di cummerciale, stimulà a creatività, l'innuvazione è l'imprenditorialità, guidà l'aghjurnamentu di l'industrie di i cunsumatori, prumove l'investimentu industriale è u cummerciu. , è prumove i scambii industriali internaziunali.Sei culori.

Un totale di 2,101 agenzie di guvernu, urganisazioni industriali, urganisazioni internaziunali è imprese domestiche è straniere da 27 paesi è regioni anu participatu à a mostra.A nostra cumpagnia rapprisenta ancu unu di l'espositori in Fuyang, Hangzhou, Cina.

A nostra sucietà hè un fabricatore prufessiunale specializatu in a ricerca, u sviluppu è a fabricazione di macchine di schiuma, macchine per cucire per computer, macchine per materassi è macchine da taglio.A cumpagnia fucalizza nantu à u sviluppu di a tecnulugia, furnisce i clienti cù machini d'alta qualità è affidabili, è crea valore per i clienti.U software auto-sviluppatu hè perfettamente cumminatu cù u CAD largamente utilizatu in u mondu, cusì chì l'equipaggiu di pruduzzione di a cumpagnia hà i vantaghji di un altu gradu d'automatizazione, alta efficienza di produzzione, alta precisione è operazione còmuda.


Tempu di post: 18-May-2022