FOAM Industry Information |Comparazione di e trè proprietà di schiuma di polistirene, poliuretanu è poliolefina

plastica spuma

A plastica spumata hè un tipu di plastica ottenuta da a produzzione fisica o chimica di una struttura microcellulare in u plasticu.Stu tipu di plastica hà i vantaghji di pesu ligeru, insulazione di calore, buffering, insulation, anti-corrusione è prezzu bassu.Quasi tutti i plastichi termoplastici è termoplastici ponu esse fatti in plastica spumante.I plastichi spumati cumuni sò polistirene, poliuretanu è poliolefina.

 

Comparazione di i trè plastichi spumati maiò

 

 

Introduzione à u Polipropilene Foamed

U polipropilene spumatu hè un plasticu spumosu preparatu da u polipropilene cum'è a resina di basa.In cunfrontu cù i plastichi spumati cumunimenti usati, u polipropilene spumante hà assai vantaghji.

 

 

Materia prima di polipropilene spumatu

Siccomu a forza di fusione più bassa di u polipropilene ordinariu ùn pò micca guarantisci a tensione di tensione nantu à e pareti di e cellule quandu e bolle crescenu, u polipropilene per a spuma hà bisognu di usà polipropilene d'alta forza di fusione (HMSPP).

I metudi per migliurà a forza di fusione di u polipropilene includenu u mischju fisicu è a mudificazione chimica.

 

Attualmente, i pruduttori di materie prime di polipropilene d'alta forza di fusione includenu Basell, Borealis, Dow Chemical, Samsung, Exxon Mobil, etc. I pruduttori cù a tecnulugia di spuma di polipropilene include JSP, Kaneka è BASF, Berstorff Company.Parechji istituti di ricerca naziunali anu realizatu assai ricerche nantu à a tecnulugia di spuma, è certi pruduttori anu realizatu a produzzione industriale, cum'è Zhenhai Refinery, Yanshan Petrochemical Resin Research Institute, Wuhan Futiya, ma ci hè sempre una grande distanza trà a qualità di u produttu è i paesi stranieri. ..

 

Prucessu di pruduzzione di polipropilene spumante

Ci sò trè prucessi principali di preparazione: schiuma di polipropilene di alta forza di fusione, schiuma di polipropilene reticulatu, è prucessu di schiuma di sistema di mistura.

 

 

A chjave per a preparazione di polipropilene spumante

I prudutti di polipropilene spumatu anu un bonu rendimentu è prospettive d'applicazione, ma u sviluppu tecnicu hè difficiule.A tecnulugia chjave di u prucessu di spuma di polipropilene hè di cuntrullà a stabilità di a spuma è a ratio di spuma di u polipropilene aghjustendu a temperatura di u prucessu.

 
Campi d'applicazione di polipropilene spumosu

1. Imballaggi alimentari

U polipropilene spumatu hà una bona degradabilità è una bona resistenza à l'oliu, chì face chì hà vantaghji evidenti nantu à i pasti di polistirene espansu refrattariu in u mercatu di imballaggi dispunibuli.

2. Isolamentu termale

U materiale di polipropilene spumatu hè un novu tipu di materiale d'insulazione termale cù una forte resistenza à a temperatura.Di solitu pò sustiniri un intervallu di temperatura di -40 à 110 ° C, è pò sustiniri una temperatura alta di 130 ° C in un cortu piriudu di tempu.

3. Industria di l'automobile

Nta l'ultimi anni, l'applicazione di materiale di polipropilene spumatu in l'industria di l'automobile hè stata in espansione, chì pò riduce assai u pesu di a vittura è risparmià u cunsumu di carburante.

4. Campu di custruzzione

Materiale di prutezzione impermeabile, materiale di cuscinettu di pavimentu, materiale d'insulazione di u muru esternu

5. Packaging Electronic

6. Imballaggio buffer

7. Articuli sportivi

8. Ghjochi

 

I principali pruduttori di polipropilene spumante

I prudutti di polipropilene spumatu anu un bonu rendimentu è prospettive d'applicazione, ma u sviluppu tecnicu hè assai difficiule.Attualmente, ùn ci sò micca prudutti industrializzati rilativi in ​​Cina.A tecnulugia di u core hè principalmente in e mani di JSP è KANEKA.


Tempu di posta: 09-09-2022